Je toho dnes plné rádio, že má nové logo Český rozhlas. A vida, do toho přichází zatím neoficiální zpráva o změně loga firmy nesrovnatelně větší – omlazení vizuálu prodělá samotný Autodesk.
Na větší povídání kolem této záležitosti si počkáme, až k nám vlna globálního marketingu přisune oficiální informace v češtině. Nebudeme ani spekulovat o tom, jestli Autodesk vůbec nové logo potřeboval, jeho korporátní design byl i při stávající grafické podobě značky poměrně nadčasový.
Faktem je, že za třicet let svojí existence se firma vyvinula od vývojáře jednoho CAD systému (AutoCAD) v obří korporaci, jejíž softwarové produkty má dnes po celém světě nainstalováno kolem sta milionů uživatelů.
A je fakt, že v době nejrůznějších „buzzwords“, jako je cloud computing nebo big data se svěží logo hodí. Přijměte tedy v předstihu pozvání k jeho obhlédnutí – umožnil nám ho nečekaně s předstihem senior vice prezident a šéf marketingu firmy Autodesk Chris Bradshaw, který se s novým logem pochlubil na konferenci TED.