Luxusní automobilová značka DS skupiny PSA pojala letošní ženevský autosalon poněkud netradičně. Nový model vozidla prémiové řady DS 3 vystavuje fyzicky i virtuálně. Projekt DS Virtual Vision vznikal na platformě 3D Experience.
Od 3. do 13. března probíhá 86. ročník autosalonu v Ženevě, kde jsou živě prezentovány nové trendy v automobilovém průmyslu. Dynamickým a nezapomenutelným zážitkem láká na prémiovou řadu DS 3 stejnojmenný francouzský výrobce automobilů. Prohlédnout, prozkoumat a vyzkoušet si vozidlo, jako by bylo skutečné, můžete i s pomocí helmy pro virtuální realitu HTC Vive. Kolem vozu můžete procházet, posadit se do něj, měnit barvu karoserie i střechy, výbavu a styl interiéru nebo si otevřete a zavřete přední dveře.
Vůz je jedinečný možnostmi úprav na míru. Nová řada DS 3 má v nabídce 78 možných kombinací odstínů karoserie a střechy a více než 3 miliony možností, pokud se zkombinují všechny prvky, u nichž si zákazník může vybrat barvu – kryty zpětných zrcátek, kola, lišta palubní desky, hlavice řadicí páky a čalounění. Zvolíte-li si u všech zmíněných komponent barevné provedení, můžete si vozidlo prohlédnout virtuálně – ať už ve verzi hatchback nebo kabriolet.
Virtuální ukázka vychází ze specializovaného řešení Virtuální garáž, které je postaveno na platformě 3D Experience od společnosti Dassault Systèmes. Je určeno k prezentování marketingových a prodejních materiálů, aplikací a zprostředkování netradičních zážitků pro zákazníky. Firmy mohou využít existující CAD data automobilů k tomu, aby urychlily vytvoření vhodného konceptu. Zároveň mohou pracovat s parametry produktu, stejně jako i s 2D nebo 3D projekčním mapováním, rozšířenou realitou, gamifikačními prvky (integrace herních prvků), interaktivními koncepty a technologií ovládání pohybem.