[Stručně] U služby Total Service Care, která je již dostupná zákazníkům v Evropě, Canon slibuje nejen snazší kontrolu nákladů, ale zejména kompletní péči – od instalace a telefonické podpory přes servis u zákazníka až po automatickou dodávku spotřebního materiálu.
(Zdroj: Tisková zpráva)
Canon představil komplexní servisní službu pro velkoformátová řešení
- Inovativní řešení pro trh velkoformátového tisku, účtuje náklady v závislosti na objemu tisku
- Služba zahrnuje telefonickou podporu, servisní služby u zákazníka a plný servis, včetně automatické dodávky inkoustů, tiskové hlavy a údržbových kazet, takže se uživatelé nemusí o nic starat
- Pomáhá kontrolovat náklady a regulovat cash flow
- Služba eMaintenance pro automatické účtování, správu inkoustu a proaktivní servisní služby
Canon Europe, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, představil první řešení účtování podle objemu,určené pro trh velkoformátového tisku. Komplexní servisní služba Total Service Care umožňuje zákazníkům společnosti Canon snadnou kontrolu nákladů v oblasti velkoformátového tisku a regulaci cash flow. Služba může zahrnovat instalaci, telefonickou podporu, servis u zákazníka a automatickou dodávku spotřebního materiálu.
Mezi výhody nového řešení patří kromě kontroly nákladů i zákaznický servis, díky kterému se zákazník nemusí o nic starat. Zákazník platí pouze za služby, které opravdu využívá. Poplatky za servis a podporu řešení jsou zahrnuty v ceně, proto jsou eliminovány neočekávané náklady. Podle potřeby je možné nastavit i rychlost odezvy, takže řešení je neustále funkční a minimalizuje prostoje.
K dispozici je také služba eMaintenance, která umožňuje automatické reportování stavu zařízení poskytovateli servisních služeb. Automatické hlášení poruch pomáhá technikům zjistit stav tiskárny a umožňuje včasné zajištění všech potřebných součástek k případné opravě, což minimalizuje čas potřebný na opravu. Systém také pravidelně posílá poskytovateli informace o využívání služeb, což umožňuje automaticky objednávat nový inkoust, jakmile začne docházet, a zároveň umožňuje přesné automatické účtování.
Nová služba pro velkoformátový tisk usnadňuje kontrolu tiskových nákladů a snižuje prostoje. Nové řešení ocení především ti, kteří používají velkoformátové tiskárny Canon pro tisk fotografií, nátisků nebo tisk dokumentů z CAD aplikací (například v architektuře, strojírenství a stavebnictví). Řešení je zároveň vhodné pro organizace ve veřejném sektoru, které uvažují o zavedení velkoformátového tisku a chtějí mít kontrolu nad svými náklady.
„Reakce našich zákazníků a obchodních partnerů ukazovaly na vzrůstající poptávku po řešení, které by usnadňovalo kontrolu nákladů na tisk, lepší regulaci cash flow a minimalizaci prostojů. Canon Total Service Care všechny tyto věci přináší i na trh velkoformátových zařízení. Nová služba v kombinaci s řadou velkoformátových tiskáren imagePROGRAF umožňuje firmám využívat špičkový tisk a zároveň snadno kontrolovat náklady,“ říká Martin Lucký, manažer velkoformátového tisku Canon CZ.
Total Service Care je k dispozici pro uživatele velkoformátových tiskáren imagePROGRAF iPF650, iPF655, iPF6300, iPF6350, iPF750, iPF755, iPF8300 a také novinek iPF6300S a iPF8300S.
Služby Canon Total Service Care jsou již dostupné zákazníkům po celé Evropě.